Re: nie chce sie wyłaczyć.

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 20:11:15 MET DST

m pisze:
> Już mam xp od dwóch lat (otwarcie kilku programów w w98 powodowało
> natychmiastowe zawieszanie go, i nie dało się go już używać) ale boję
> się że za dwa lata nie będzie można go używać z tego samego powodu co
> w98 i wtedy mój komputer, który całkiem by mi wystarczał przez następne
> 4 lata, miałby problem.

Twoje obawy są niestety słuszne, polityka M$ narzucająca używanie
ostatnio wydanego systemu może spowodować taka paranoję. Na szczęście
amatorzy którzy są solą w oku tego wielkiego molocha coś zawsze wymyślą,
więc powstają alternatywne sterowniki, nakładki itp, które utęperowują
nosa dominującym zapędom Billa G.

Tomaszek