Re: nie chce sie wyłaczyć.

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 18:49:31 MET DST

m pisze:
> No tak poprawek, ale poprawek do czego? Przecież w98 na początku zamykał
> się poprawnie i dopiero po trzech latach użytkowania to się stało.

A wiesz ile zainstalowałeś przez te 3 lata programów, sterowników,
patchy i innego syfu? Jak bardzo zmienił się rejestr systemowy? Ile
bibliotek na nowsze wymieniły instalatory gier itp. itd? To już zupełnie
inny system niż był 3 lata temu. Przerabiałem Twoje rosterki i wierz mi:
jeśli chcesz pozostać jeszcze przez jakiś czas przy win98 to zainstaluj
te popprawki

> tego wynika że w każdym systemie nawet po kilku latach, ciągle są
> potrzebne jakieś poprawki i jeśli te poprawki przestaną się ukazywać
> (jak niedługo do xp) to wszyscy użytkownicy zostaną na lodzie i
> niewykluczone że z systemem, którego nie można używać, mimo że komputer
> będzie całkowicie sprawny i wystarczający do wykorzystania.

To co napisałeś już się stało. M$ nie wspiera win98 wcale i pozostawił
użytkowników na pastwę losu. Na dużej już w tej chwili liczbie
komputerów nie zainstalujesz Windows 98 bo nie ma sterowników (
przeważnie brakuje sterów do chipsetów od płyt głównych ) Choć może Ci
się to nie podobać ( tak jak mi się nie podoba ) to fakt jest faktem:
Windows 98 umarł

Tomaszek