Re: Nadchodzące kłopoty?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 17:32:59 MET DST

Raack pisze:

> Jesli nie przegrzanie to bios. Jesli nie bios to dysk. Na pewno nie
> linux, chciaz pod linuxem mogles cos wykombinowac jakims programem
> gleboko wchodzacym w hardware. No ale trudno winic o to system.

Raczej przypadek ze używałem Linuksa i coś podczas pracy z nim nawaliło.
Przypadkowe zdarzenie.

A biosowi co? Reflash? zrobiony - nic nowego. Teraz ustawienia trzyma.
Ale fakt że nie trzymał mnie bardziej zastanawia. Dyski zbadam dziś
wieczorem MHDD - powinny być w porządku. No chyba ze ich elektronika nawala.