Re: Nadchodzące kłopoty?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 17:30:54 MET DST

Jurek W pisze:
> Osadnik pisze:
>
> To nie jest wina systemów operacyjnych. Zacznij od odkurzenia komputera
> wewnątrz. Upływy spowodowane nadmiarem kurzy nie raz są jedyną przyczyną
> niepoprawnego zachowania komputera, a i błędów w instalacji również.
> Potem postaw Windowsa od zera.
> Inna sprawa, to dlaczego wycinałeś Windowsa? Czy nie słyszałeś nic o
> instalacjach wielosystemowych?

Gdybyś poczytał moje wcześniejsze posty na obu grupach to byś wiedział
ze to co przedstawiłeś to dla mnie chleb powszedni. bebechy czyste jak
łza, a instalacja była i wielosystemowa. Tylko właśnie na wszelki
wypadek zrobiłem sobie obraz partycji systemowej, ot tak backup.
niestety coś sie zepsuło podczas używania Linuksa.