PVA czy S-IPS

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 14:59:30 MET DST

Witam.

Pytalem o glupie monitory lcd do pracy kiedys a teraz o fujitsu siement
p19-1 ale nikt mi nie odpisal.

No i kupilem monitor. Mial byc p19-1A na matrycy s-ips a dostalem p19-1 na
chyba pva.

I teraz pytanie. Zwracac czy zostawic ? Czytalem juz kilka razy na temat
tych matryc ale dalej niewiele z tego wiem.

Komputera uzywam glownie do pracy (progamowanie, tworzenie stronek), dosyc
duzo filmow, bardzo rzadko gry.

Smuzenia nie widze. Moze jak sie przewija stronke ale mam dziwne wrazenie,
ze na crt bylo identycznie i to nie zadne smuzenie tylko firefox zle
przewija.

Kolory sa raczej dobre. Troche pracowalem na tn (710N) i wiem jaki na tym
obraz moze byc koszmarny a tu jest ok.

Nie ma zadnych pikseli a jak beda to mam na nie 3 miesiecy gwarancji.

Dalem 470PLN z przesylka.

Czy ktos mi doradzi czy sie klocic o zwrot czy zostawiac ? Chcialem tego
s-ips ale moze nie ma sensu ?