Re: laptop dlugo pracujacy na baterii (7h)

Autor: staszek <staszek666_at_gmail.com>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 09:07:24 MET DST

On 23 Lip, 21:48, "radxcell" <sp___...@o2.pl> wrote:
> panowie,
>
> odwiedzil mnie znajomy z nowym Pavilionem. pytam ile pracuje, to mowi, ze max
> 1.5h. to jakas pomylka. moj stary nc6000 ciagnie 4h. a po to sie ma lapa, zeby
> moc klepac bez kabla.
>
> czy z nowych lapow wszystko jest rownie slabe, czy sa jakies maszyny, ktore
> pracuja przynajmniej te 4h, a najlepiej kolo 7-8?
>
> dzieki i pozdr, rdx
> --
> ___ ___ __ _ _
> |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_|http://tiny.pl/xfrv

Ja polecam jakiegokolwiek lapa IBM wersji T bawie sie nimi dosyc dlugo
i powiem tak bateria trzyma 2.5-3.5 godziny to zalezy co robie na nim
jezeli pracuje CDROM to krocej normalka ale zaopatrzylem sie w
dodatkowa baterie ktora moge sobie wstawic zamiast CDROM i to w
trakcie pracy lapa co mi wydluza czas pracy do 7-8 godzin pozatym mam
stacje dokujacom i mam w niej zamontowana karte graf. PCI podlaczony
do niej monitor i reszta urzadzen i w domku korzystam z niego jak ze
stacjonara rowniez nie musze restartowac lapa. IBM ma poprostu swietne
rozwiazania
pozdrawiam