Re: Nadchodzące kłopoty?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 09:06:48 MET DST

SebOLO pisze:

> 1. To napewno nie wina Linuxa

Po Linuksie chkdsk naprawił indeksy na partycjach.

> 2. Przeinstaluj system jeszcze raz, SP2, stery, antyvirus i dopiero
> podłączenie do netu.

Wychodząc z systemu przed instalacją Linuksa było wszystko ok, zrobiłem
sobie nawet obraz dysku. I co po przywróceniu to samo sie dzieje.

> Po takiej instalacji możesz zacząć testować pamięć (memtest), dysk twardy
> (hdtune).
Toć to z UBCD mogę robić. pamięć dobra - bo robiłem memtest ostatnio -
cała noc. HDD sprawdzę dzis nocą.

> 3. Jednak zacząłbym od podmiany klawiatury na inną.

Na razie działa bo w systemie jest ok, tylko już zaczyna coś szaleć.