Re: Kolejny raz "jaka grafa?" :)

Autor: Marek Chwojnicki <marek_ch_at_tenbit.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 08:30:24 MET DST

Jacek Maciejewski napisał(a):

> Ale czy w złączu DVI nie są inne sygnały niż w złączu D-SUB? W końcu jedno
> jest łaczem cyfrowym a drugie analogowym. Dobrze mówię?

Karty mają wyjścia DVI-I (I od Integrated) - jest tam również sygnał
analogowy. Te przejściówki które dodają do kart to nie są żadne układy
elektroniczne, to proste "przemapowanie" pinów wtyczki. Nie martw się,
na pewno będzie działać.

> Procek jaki tam będzie to albo jakiś Barton 2800+ (jeśli jest wykonanie z
> FSB 133) albo Sempron 3000+.

To tak jak pisałem wcześniej, i nie tylko ja zresztą, powyżej 7600GS z
DDR3/7600GT lub X1650XT nie ma sensu wychodzić. Ja akurat do Bartona
2500+@3200+ kupiłem 7600GT (GS-ów akurat nie było w okolicy a nie
chciało mi się czekać) i jestem bardzo zadowolony.

Pozdrawiam,
Trolu