Nadchodzące kłopoty?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 08:14:47 MET DST

Komputer 2,5 letni, 32bit, A2800+, A7N8X-E
Problemy zaczęły sie od przesiadki z Linuksa na Windows - testowałem 2
tygodnie Linuksa.
Kiedy wróciłem do Windows zaczęły sie dziać dziwne rzeczy. Siec nie
działa poprawnie (wolno) ciągle wysypuje sie plik ntdll.dll, wysiada
dźwięk i ogólnie usługi multimedialne. DPCs czasem szaleje i może to byc
podejrzenie że coś nie tak ze sprzętem.
teraz dziś rano był problem z odpaleniem. Bios sfiksował, nie wykrył
klawiatury USB, komputera nie mogłem uruchomić (słynne F1 z
niedziałającej klawiatury) Zresetowały sie ustawienia dot. procesora i
pamięci. Musiałem podłączyć klawiaturę PS/2 i na niej poprawić wszystkie
ustawienia. Komputer ruszył.
Teraz pytanie właściwe. Co to mogą być za objawy? System się krzaczy z
definicji. nie przegrzewa nic się choć procesor chodzi przy 55*C (nie ma
co - w te ciepłe dni to ciężko zasuwać na pełnym wyjącym chłodzeniu).
Żadnych nowych sterowników ani nic. Po prostu powrót z Linuksa i po
kilku dniach efekty specjalne w biosie. Gwarancja na wszystko jest -
tylko pytanie - z czym iść?