Re: i co dalej zamierzacie?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console11>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 03:28:26 MET DST

"Eneuel Leszek Ciszewski" f85emu$22t$1@achot.icm.edu.pl

> Dziś kupiłem bawełniane, długie, białe spodnie w sklepie za 990 groszy. :)
> To wyjątek z powyższej reguły. :) (bawełniane == 100% bawełny + ;) metalowe zamki i guziki)
> Inna sprawa, że w ciągu niespełna roku podrożały aż o 10%!!! ;)

Przepraszam za kolejny OT, ale muszę jednak napisać: Zostałem
oszukany. Sprzedawczyni powiedziała mi, że spodnie są bawełniane
(czyli z czystej bawełny -- zaznaczyłem wyraźnie, że chodzi mi
o bawełnę w 100%) ale okazało się, że jest to mieszanka: len (50%),
bawełna (45%) i jakiś elasten (5%) -- nie mam pojęcia, co to jest elasten. :)

Wbrew pozorom dla mnie nawet te 5% to trochę dużo, ale za tę cenę
może być także z tym oszustwem. W przypadku skarpet czy majtek lub
jakiejś koszulki -- byłoby gorzej. Len jest korzystny w lecie, ale
(IMO) najprzyjemniejsze są jednak ubrania bawełniane.

Czyli jednak wychodzi na to, że w ,,galeriach'' jest najtaniej:

   "Eneuel Leszek Ciszewski" f837i9$cqo$1@achot.icm.edu.pl

> Może i tak, ale cena koszuli w ,,galerii'' jest dziesięciokrotnie niższa
> od ceny ,,sklepowej''. W dobie internetu więcej się dowiesz w sieci, niż
> u sprzedawcy.

Za 9 złotych mogę popływać kajakiem przez godzinę. :) Wczoraj
(tuż przed kupnem spodni) padał deszcz, więc zaoszczędziłem. :)

Aby nawiązać do tematyki grupy i aktualnego topicku -- zamierzam
wypróbować jednak ten dysk Seagate, który sprzedaje Komputronik.
Dysk ponoć jest PATAlogiczny i obsługuje NCQ, a Program Everest
istotnie pokazuje, czy dany dysk pracuje z NCQ czy nie pracuje:

   "maX" f80vr3$3eu$1@atena.e-wro.net

   E> Teraz pytanie: W jaki sposób softem sprawdzić, czy rzeczywiście taki dysk kolejkuje?

   m> Everest w dziale Magazyn / ATA

   E: Dziękuję.

Tutaj ewentualne oszustwo sprzedawcy byłoby boleśniejsze niż w przypadku spodni. :)

--
   .'O`-'      ., ; o.'   eneuel@@gmail.com    '.O_'