Re: Kto ma 1 talerzowy dysk 250GB seagate? Cichy?

Autor: Benjamin <kapoeira_at_op.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 21:09:40 MET DST

> A może mógłbyś porównać z hałasliwością innych HDD?
W chwili obecnej mam dysk Seagate Barracuda serii IV , 7200 RPM, ATA-100 o symbolu ST340016A i
pojemności 40GB. Porównując go z przedmiotowym "twardzielem" mogę spokojnie powiedzieć, że "rzeźbi"
ponad dwukrotnie ciszej w tych samych cyklach pracy, czyli przy "ostrej jeździe bez trzymanki". A
może trafił mi się jakiś "śpiewak", może ten dysk wcale nie jest taki głośny? Należałoby
skonfrontować moją ocenę z jakimiś benchmarkami lub opiniami innych użytkowników. Nie porównuję z
Samsungami, WD, czy Hitachi, ponieważ z reguły miałem do czynienia z Seagate'ami, a dyski innych
firm testowałem zbyt krótko, by mieć podstawy do ich obiektywnej oceny.

Pzdr
Benjamin