jaki laptop

Autor: Dawa <dawa5_at_o2.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 19:41:45 MET DST

Witam,
    Mam do Was pytanko czy laptop o niżej podanych parametrach,
 jest dobry czy do bani ? Kosztuje 2370 zł..
Czy lepiej będzie kupić zwykły komputer za 2 000 zł. ?
Który będzie lepszy ?

Ten komputer będzie mi służył do tłumaczenia tekstów, słuchania muzyki,
gadu-gadu, i oczywiście dostęp do Internetu. To są warunki mojego laptopa.
Napisz czy będzie wstanie spełnić moje wymagania ?
Proszę mi napisać jakiej marki laptopy są dobre ?
Bardzo proszę napisać prostym językiem gdyż jestem zielona w tej dziedziny.
pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Dawa

Klasa procesora: Intel Celeron-M
Kod procesora: 440
Prędkość procesora (GHz): 1,86
Pamięć podręczna (KB): 1024
Częstotliwość szyny FSB (MHz): 533
Technologia Centrino 2: NIE
Pojemność dysku (GB): 80
Zainstalowana pamięć (MB): 1024
Maksymalna wielkość pamięci (MB): 4096
Ilość banków pamięci: 2
Ilość wolnych banków pamięci: 0
Przekątna ekranu LCD (cali): 15.4
Typ ekranu: TFT WXGA
Maksymalna rozdzielczość LCD: 1280 x 800
Typ karty graficznej: ATI RadeonR Xpress 200M 256 MB
Karta dźwiękowa: Toshiba Bass Enhanced Sound System
Napędy wbudowane: DVD Super Multi drive Double Layer
Typ gniazd PCMCIA: 1 x PC Card Slot (typ I/II)
Urządzenia wskazujące: Touchpad
Czas pracy na bateriach (godz.): 1,35
Złącza: VGA(D-sub), USB 2.0, wejście na mikrofon, wyjście na słuchawki
Łączność bezprzewodowa: WLAN (802.11g)
Zainstalowany system operacyjny: Windows Vista Basic
Głębokość (mm): 262
Wysokość (mm): 37
Szerokość (mm): 359
Waga (kg): 2,74