Re: Jak kto jest z tym usb...

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 19:28:04 MET DST

Użytkownik "Michał" <mbierwia@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f855dg$r95$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ta para portów to jest tak naprawdę 1 port i hub pasywny - przepustowość USB
> (bodajże 480Mbps w przypadku USB 2.0 i 12Mbps w przypadku USB 1.1) oraz prąd
> 500mA należy podzielić między obydwa podłączone do takiej pary urządzenia.

Akurat doszełem i to nie jest wina zbyt małego prądu. Otóż mam nowy czytnik kart
pamięci "Hama" - 35 w 1.
Podczas pracy systemu wszystko jest ok. Nawet jak wezmę uruchom ponownie, to
komputer zachowuje się dobrze. Schody zaczynają się, gdy włączę komputer i
czytnik jest podłączony do komputera. Wtedy, gdy pokazuje się bios (informacje o
procesorze) komputer zawiesza się. Po wyświetlaczu kodów widzę, że jest to
testowanie pamięci. Wystarczy, że odłączę czytnik od razu komputer uruchamia się
dalej.
Priorytety bootowania:
cdrom, hdd
Priorytety dysków:
1 dysk, 2 dysk, Bootable Add-in Device (zmieniałem z PCI Slot Device na OnChip
SATA RAID, ale bez skutków).
Boot Other Device mam wyłączony.
USB Keyboard/mouse support via: zmiana z BIOS, na OS nie daje.
Zna ktoś rozwiązanie?
Dodam, że w drukarce też mam czytnik pamięci i nie mam z nim problemów.