Re: Laptop do grafiki i gier

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 14:52:21 MET DST

Użytkownik "pakalk" <pakalk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1185279239.726682.261790@o61g2000hsh.googlegroups.com...
On Jul 24, 2:00 pm, "Agent" <agentmie...@op.pl> wrote:
> To ja odpowiem normalnie. Tu masz zestawienie kart graf.
> mobilnychhttp://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844...
> Do tego potrzebab by z 2 GB RAMU i najlepiej core/core2 duo. Wpisz sobie
> te
> parametry w wyszukiwarke jakiegoś sklepu ustaw cene na max 4500 zł i juz
> wiesz na co Cie stac.
> Druga opcja to skladaki. Jeśli nie boisz sie o gwarancje to kadłubki Cie
> napewno zaspokokją :)

Dzieki za linka. :)

Wpadlem na ten trik z wyszukiwaniem w sklepach :P Tylko wcale nie jest
powiedziane, ze kazdy sklep ma najlepsze modele w ofercie i nie kazdy
najtaniej - daltego tu prosze o pomoc ;)

Ale dzieki za normalna odpowiedz ;)

Dobrze się wyszukuje w www.komputronik.pl a laptopy komą być tańsze na
www.notebooki.pl . Nie piszesz skąd jesteś więc nie wiadomo jakie sklepy są
u Ciebie w okolicy ale zawsze możesz wyszukany model wspisać na
www.skapiec.pl i sprawdzić czy masz coś w pobliżu albo zamówic przesyłkę.