Re: niebezpieczne podkrecanie ? (HELP)

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 14:39:13 MET DST

On 24 Lip, 14:02, "Agent" <agentmie...@op.pl> wrote:

> Dysk to sie raczej nie uszkodzi od podkręcania bo nie ma z tym nic
> wspólnego, nagrywarka raczej tez. No chyba ze napiecia Ci skaczą

Nie-e. Podnoszenie FSB rzutuje na taktowanie innych urzadzen. Nie jest
to zaleznosc proporcjonalna, ale na niektorych czestotliwosciach
kontrolery dyskow siadaja od przetaktowania i mozna uszkodzic
(fizycznie) dysk nie mowiac o partycjach. Poczytaj u producenta jak
sie zmienia taktowanie innych urzadzen ze zmiana FSB i ustaw
podzielniki w biosie.