Re: Mój PC skokowo przegląda strony www, co może być?

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 14:33:03 MET DST

On 24 Lip, 14:26, ledres <lost2ma...@op.pl> wrote:

> Znawca zadnym nie jestem, ale moim zdaniem to Twoj komputer ma za slabe
> czesci juz:
> - zbyt wolny procesor
> - za malo ramu
> Wiem, kiedys to wystarczalo do spokojnego surfowania, ale te czasy sie
> skonczyly - zwlaszcza jesli chcesz uzywac IE7.
>
> pzdr. ledres

Dokladnie. Obciazenie procesora albo opoznienie z zapisu w piku
wymiany. Po prostu uruchamiaja sie skrypty ze strony, dekompresuje
grafika itd. Po winna wystarczyc konfiguracja przegladarki, ale to nie
na tym forum. Sprobuj na poczatek wylaczyc uruchamianie skryptow lub
ladowanie obrazkow i zobacz co bedzie. Jesli to IE zainstaluj firefoxa
a lepiej Opere.