Re: Laptop do grafiki i gier

Autor: pakalk <pakalk_at_gmail.com>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 13:50:32 MET DST

On Jul 24, 12:46 pm, PSYLO <psylo.wytni...@o2.pl> wrote:
> Pytanie tylko, czy naprawdę potrzebujesz laptopa?
> O baterii nic nie piszesz, ekran dla Ciebie do grafiki nie ważny (więc
> domyślam się, że będziesz chciał podłączać do zewnętrznego monitora).
> Jeśli faktycznie ten komputer ma stać na biurku to lepiej pomyśl nad
> *znacznie* mocniejszym komputerem stacjonarnym w tej cenie.

Ekran niewazny? Gdzie tak napisalem? Napisalem tylko, ze to co
wymienilem (15,4 panorama) nie jest wytyczna, czyli jestem otwarty na
propozycje.

On Jul 24, 9:22 am, "Botanix" <bota...@master.pl> wrote:
> Skoro nie pytasz o baterie zapewne zamierzasz traktować lapka jak zwykły
> stacjonarny komputer.Po co więc Ci laptop i dlaczego tak mocno chcesz
> przepłacać w porównaniu do stacjonarnego?

Jakbym nie chciał laptopa, tobym o niego nie pytał. Doskonale wiem, że
komputery stacjonarne są tańsze, przy porównywalnych możliwościach.

To chyba jasne, ze dobry laptop powinien miec dobre baterie. Po co mam
Wam to pisac? Prosilem o pomoc w wyborze modelu do grafiki - przeciez
nie zlego modelu, tylko dobrego! Wiec samo przez sie - caly model
powinien byc godny rekomendacji. W tym pewnie baterie, co nie?

Prosze o podpowiedz, powtorze: laptop do grafiki, mocny, do maks.
4500, jakie sa Wasze rekomendacje?