Re: Kolejny raz "jaka grafa?" :)

Autor: Marek Chwojnicki <marek_ch_at_tenbit.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 11:51:26 MET DST

Jacek Maciejewski napisał(a):

> No tak, nie dopisałem jeszcze 4 warunku:
> 4. jedno wyjście na monitor musi byc analogowe :)

To akurat żaden warunek, każda karta która ma wyjścia DVI ma tez
dołączoną przynajmniej jedną przejściówkę z DVI na D-SUB. Uważaj tylko
na to, żeby poprzedni właściciel ją dołączył (jeśli kupował będziesz z
drugiej ręki na Allegro).

Aha, pytanie o sama grafę i to AGP sugeruje, że to wymiana w starszym
sprzęcie. Jeśli trafnie zgadłem, to dobrze by było jakbyś napisał
jeszcze jaki jest w tym sprzęcie procesor - jeśli niżej niż coś pokroju
Athlona64 3200+, to wyżej niż 7600GT/X1650XT nie ma sensu się pchać. Ze
słabszym prockiem (nawet AthlonemXP 3200+) przyrost wydajności po
zakupie 7900GS/X1950Pro będzie nieadekwatny w stosunku do przyrostu
ceny. Optimum wtedy to GF7600GS z GDDR3 (ewentualnie "normalne" 7600GT
jeśli różnica w cenie nie przekroczy 30 złotych).

Pozdrawiam,
Trolu