Re: kto pomoze i poradzi.....???

Autor: Filon by A-men <filon[cut>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 09:47:27 MET DST

Użytkownik <himen1330@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1185183423.788872.183790@d55g2000hsg.googlegroups.com...
> witam czy mogl by mi powiedziec ktora plyte glowna wybrac? plyta ma
> miec AGP x8 , SATA, i musi byc pod Sempron`a 64 3000+ venice i
> overcloocking...no i oczywiscie cena do 120zl ,a o to w czym mam
> wybrac:
> - BIOSTAR NF325-A9 AGP SOCKET 939
> - MSI K8T Neo2-F V2.0 s.939
> - ECS NFORCE3-A socket 939
> Prosze o uzasadnione komentarze ktora wybrac...
> HELP!!??
> POZDRAWIAM!!

Od czasu gdy Abit "se kupił" ECS-a to znaczy od jakichś 2lat, określenie
"mobo z górnej półki" wcale nie jest eufemizmem. Brałbym ECS, przemawia za
tym wyborem bardzo dobry serwis w Polsce i ogromny potencjał OC.
Nie sugeruj się opiniami forumowiczów, których przygoda z ECS skończyła się
na K7S5A, poczytaj recenzje nowych produktów ECS i przekonaj się jak się
sprawują.
Ja (na PC) używam w tej chwili ECS KA3 MVP Extreme z 2 kartami ATI w trybie
Crossfire i CPU AMD X2 4600+.
Ten config pokonał takie "giganty" jak Asus, MSI i Sapphire - tak
wydajnościowo, jak i cenowo.

--
Pozdrawiam
Filon by A-men