Re: [PILNE] Kupilem zasilacz be quiet! i znow nie wiem :-/

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 23:25:46 MET DST

> Co prawda jestem nieco pijany ale...
> - w zasilanie na górze - wtyczka 24- bądź 20-pinowa (płyta powinna
> startować przy tej i tej)
> - w ATX 12V - tą wtyczkę 4-pinową osobną. Pod żadnym pozorem nie tą
> odłączaną od wtyczki 20-pinowej!
> - masz jeszcze gniazdo PCIE_12V - tam podepnij zwykłego Molexa, takiego
> jak do dysku twardego.
Juz pisze z nowo-poskladanego kompa :) Juppii!!
Dziekuje wszystkim.
Zgadza sie. Mam to PCIE_12V (nawet 2 dla SLI) ale popialem tam zwykla
kabel ktory ma na zakonczeniu, tego, jak to nazwales, molexa.

Mam tylko 2 urzadzenia IDE w kompie i jedna wiazka kabli z tymi molexami
zostala mi wolna. Druga zasila dysk twardy na IDE i nagrywarke na ide :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
Przyszedł raz Breżniew, w dzień do fryzjera, A fryzjer uje*ał mu rękę,