Re: laptop dlugo pracujacy na baterii (7h)

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 22:09:45 MET DST

radxcell pisze:
> odwiedzil mnie znajomy z nowym Pavilionem. pytam ile pracuje, to mowi, ze max
> 1.5h. to jakas pomylka.

Widocznie ma jeden z niewielu modeli zbudowanych na Celeronie. I
faktycznie, to pomyłka.

> moj stary nc6000 ciagnie 4h. a po to sie ma lapa, zeby
> moc klepac bez kabla.

Typowy czas pracy dla modeli opartych obecnie o Core (2) Duo.

> czy z nowych lapow wszystko jest rownie slabe, czy sa jakies maszyny, ktore
> pracuja przynajmniej te 4h, a najlepiej kolo 7-8?

Na przykład dowolny model HP (np. nx7400) z możliwością montażu
dodatkowej baterii, np. podróżnej na 12 godzin pracy.

--
_PSYLO_ | GG:5563748
Maila podanego w nagłówku sprawdzam sporadycznie.