Re: Producenci plyt glownych

Autor: \ <mbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 22:02:06 MET DST

> Dziekuje za odpowiedz, wlasnie takiej oczekiwalem.
> Napisz mi jeszcze dlaczego tak nisko umiesciles ASRocka?

Obiegowa opinia na temat tych plytek, ASszrot :) pozatym wiele bylo z nimi
problemow po tym jak wyszly, sam mailem problemy z kilkoma modelami
aczkolwiek moze mialem pecha nie przewalilem ich setek. Wzasadzie to mozna
sie tej opinni dziwic jest to tansza wersja ASUSA, ale na czyms musili
oszczedzac nawet porownujac budowe tych plytek z asusem ktory jest ich
producentem sa rozne, moze to marketing kto by kupil ASUSA jakby byly
identyczne ASrocki tansze chocby z powodu marki.
Ja profilaktycznie skaldam kompy klientom na ASUSIE nawet jak maja
ograniczone fundusze to wole wlozyc slabszego ASUSA niz lepszego modelowo
ASROCKA lub ECS`a choc przyznam sie ze nie czesto wkladam Gigabyta lub
Abita, moze dlatego ze ich cena jest dosc bliska Asusowi.
Kolejna moja zasada jest dostosowywanie chipsetow do CPU Intel-Intel, AMD
zazwyczaj pomijam ale to z powodu zezloszecznia sie na nich za K5 :) Ale jak
by sie ktos uparl to AMD wsadzilbym w Nforce, oczywsicie plyta ASUS :).

Pozdrzwiam
BUNIEK