Zwis przy instalowaniu Laptopa

Autor: Przemek <przekor1_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 19:23:59 MET DST

Witam szanowne i fachowe grono !!!
W poniższym poście mowa będzie o laptopie:
Dell Latitude C600,
Model Nr PP01L,
Ref Number 99123,
LBL P/N: 85VCN A00
Problem polaga na tym, że na codzień jego użytkownikiem jest moja koleżanka,
która zadzwoniła do mnie i powiedziała, ze ma z nim problem: nagle zaczął
włączać się do tylko do pewnego momentu (Windows XP Home), pokazywał się
pierwsze okno informacyjne potem logo Windy i zatrzymywał się na czarny
ekranie z migającym w górmyn lewym rogu kursorem.
Postaowiłem zgrać jej dane z niego na PenDrive'a. W tym celu odpaliłem lapka
z Live CD UBCD. Poszło bez problemu czyli zgrałem to co trzeba było.
Zacząłem wreszcie instalować Windowsa XP Home. Wszystko grało do momentu
gdzie podczas instalacji już w trybie graficznym zatrzymuje się na etapie
iformacji: "Instalacja zostanie ukończona za około 34 min - Instalowanie
urzadzeń" Dalej nie chce iść. Żadnych dodatkowych informacji.
Sformatowałem dysk pod DOSem - żadnych bad sectorów.
Sprawdziłem RAM MemTestem - wszystko ok.
Co dalej mogę uczynić żeby dalej poszło.
Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.

Przemek
gg 2904011