taktowanie ECC-R..... prośba o pomoc

Autor: jakub <alterra_at_gazeta.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 17:29:38 MET DST

odświeżam sobie starą stację roboczą dual Xeon na płycie Intel SE7505VB2
(533 MHz FSB). W ogólności jest bardzo przyzwoita, ale przy nowszych
programach dostaje zadyszki, a popracuję na niej jeszcze z rok:
przydałby się co najmniej dodatkowy 1 GB RAM. Zainstalowane są 2 x 512
MB Kingston KVR266X72RC25/512D, i właśnie takie chciałem sobie dokupić,
przewidując jako laik że wszystko razem zadziała efektywnie i
bezproblemowo. Niestety, wszystko co znalazłem to KVR133X72RC3/512,
czyli taktowane dwa razy wolniej. W związku z tym mam dwa pytania do
lepiej obeznanych z tematem:
-czy źle (głupio, lamersko) szukałem, i gdzieś w RP istnieje skład z
KVR266X72RC25 dostępnymi na każde żądanie? A jeśli tak to gdzie?
-a jeśli nie, czy mam nabyć i wetknąć w płytę ww. KVR133X72RC3,
ignorując różnicę?
Odpowiedź przynajmniej na drugie pytanie pewnie jest dostępna gdzieś w
GB dokumentacji płyt czy dimmów, ale trzeba też wiedzieć jak szukać :-(
a ja nie wiem. W związku z czym gorąco proszę o kompetentną pomoc

jakub