Re: Jak sprawdzic wydajnosc karty zintegrowanej?

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 15:50:06 MET DST

Użytkownik "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał w wiadomości
news:f80vr2$3co$1@atena.e-wro.net...

> Użytkownik "spdk" <mike.pawlik@youregonnadiesoon.com> napisał w wiadomości

> GF 6100 / 6150 to poziom R9250 64-bit. Tyle że z shaderami 2.0 (a nawet
> 3.0
> :) ) Tyle że oddzielna karta ma własny ram, TV-out, DVI, i można ją
> podkręcić (integry są zazwyczaj niepodkręcalne).

6150 jest szybsza od R9250 128bit. GF 6100,6150 również może posiadać DVI.
Podkręcać nie można bo po co :). Jak ktoś chce pograć w nowe gry to nie
bierze integry. Do gier z 2005 i starszych integra ( 6150 ) wystarcza w
zupełności - tzn da się komfortowo pograć przy 1024x768 a gdy gra bardziej
wymagająca to pozostaje 800x600 :).

PS. W ogóle co to za porównianie GF6150 do karty ATI 9250. Przecież w
nowszych grach ATI przy GF zupełnie wysiada - nie ta epoka sprzętu. GF może
i ma okrojony silnik ale jest znacznie wydajniejszy od tego w ATI.