Grzegorz Kapusta napisał(a):
> No i po ptokach, czy można im coś zrobić?
Moim zdaniem użytkownik spełnił wszystkie warunki regulaminu.
Wymagane jest potwierdzenie zamówienia przez pracownika sklepu, w innym
miejscu na stronie jest zapis, że w potwierdzeniu otrzymam informacje o
płatności. Ja maila o sposobie płatności dostałem (adresy, numer
rachunku etc) a wiec uznaje to za potwierdzenie.
Myślę nad wizytą u rzecznika praw konsumentów w moim mieście - jeśli i
Ty masz taką możliwość też sie udaj, zobaczymy co powiedzą.
http://e-konsument.pl/rzecznik.htm
Przypominam sobie, że jakiś czas temu również miała miejsce taka pomyłka
w innym sklepie - tamten chociaż od razu zareagował (a nie po 3 dniach)
- zaproponował jakiś upust na zakupy w ramach przeprosin... A itsklep
uważa, że wszystko jest w porządeczku...
Received on Mon Jul 23 15:40:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 23 Jul 2007 - 15:51:19 MET DST