Re: i co dalej zamierzacie?

Autor: R.R.R. <rafal_at_ubuntu.ubuntu>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 15:37:20 MET DST

Grzegorz Kapusta napisał(a):

> No i po ptokach, czy można im coś zrobić?

Moim zdaniem użytkownik spełnił wszystkie warunki regulaminu.
Wymagane jest potwierdzenie zamówienia przez pracownika sklepu, w innym
miejscu na stronie jest zapis, że w potwierdzeniu otrzymam informacje o
płatności. Ja maila o sposobie płatności dostałem (adresy, numer
rachunku etc) a wiec uznaje to za potwierdzenie.
Myślę nad wizytą u rzecznika praw konsumentów w moim mieście - jeśli i
Ty masz taką możliwość też sie udaj, zobaczymy co powiedzą.
http://e-konsument.pl/rzecznik.htm

Przypominam sobie, że jakiś czas temu również miała miejsce taka pomyłka
w innym sklepie - tamten chociaż od razu zareagował (a nie po 3 dniach)
- zaproponował jakiś upust na zakupy w ramach przeprosin... A itsklep
uważa, że wszystko jest w porządeczku...