Re: teledyski mpg fullhd sie strasznie tna :(

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 03:21:50 MET DST

Użytkownik "Botanix" <botanix@master.pl> napisał w wiadomości
news:f79ttg$ae$1@ns.netstone.pl...

> Sprwdziłem taki procek raczej nie powinien mieć problemów nawet bez
> akceleracji sprzętowej .U mnie na sempronie 3000+ bez akceleracji przy
> fullhd Step_into_Liquid_1080 tnie się jak cholera ;P

Hmm, sprawdziłem u siebie ten trailer "Step into Liquid 1080p". Mój GF6100
napewno nie ma Purevideo, ale filmik chodzi płynnie na niekręconym Sempronie
2800+ (1600MHz, 128kB L2) przy 70-80 % obciążeniu CPU (WMP 10, defaultowe
ustawienia zakładki "Wydajność"). Drivery 94.24
BTW najnowsze Radeony 2600/2400 prawie całkowicie odciążają CPU w czasie
akceleracji HD (tzn. jeszcze bardziej niż GF 8500/8600 wyposażone w
Purevideo drugiej generacji) :
http://www.frazpc.pl/artykuly/549/AMDATI/RADEON/HD/2400/i/HD/2600
Jak widać na C2D 1800MHz użycie CPU nie przekracza 10%.

> [...]
> ja mam sempron a to tylko 1,6GHz i 256 L2, któremu przecież do
> podkręconego Athlna 64 na ponad 2,5GHz bardzo daleko. Z akceleracją użycie
> procesora sięga 70-80% ale tylko w WMP.Power DVD 6 wykorzystuje procek w
> 100% tak samo jak Media Player Clasic.Mimo to na wszystkich trzech
> odtwarzaczach obraz jest płynny i nie skacze.Jedynie AllPlayer w ogóle
> sobie nie radzi :).
>
> Rada: oglądaj w Power DVD bądź WMP ale włącz akcelerację sprzętową.W WMP
> zdaje się, że jest włączona domyślnie jednak w Power DVD trzeba ją włączyć

Natomiast tragicznie chodzi ten trailer:
http://max5.nd.e-wro.pl/alanwake_720p60_51_15mbps.zip

Tyle że to duże bitrate no i 60 fps, a nie 24 czy 30 jak w standardowych
filmach.