Re: Monitor 20" lub 22" który?

Autor: geyb <geyb_at_gazeta.pl>
Data: Sun 22 Jul 2007 - 23:04:25 MET DST

Przyznam, że sam noszę się z zamiarem kupna monitora (pisałem o tym
przedwczoraj), wstępnie myślałem o takim
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=GATEWAY+FPD+2185W
Waham się, bo nie znam tej marki, ale parametry ma bardzo ciekawe.
http://reviews.cnet.com/lcd-monitors/gateway-fpd2185w/4505-3174_7-31563945.html
Ma sporo wejść video, funkcję PIP, do tego cena akceptowalna, zbudowany
na matrycy S-PVA. Na stronie sklepu podają, że matrycę wyprodukował
Samsung, może ktoś to potwiedzić? Wyszukiwarka na stonach samsunga nie
daje żadnego konkretnego wyniku.

g.