Re: GC89 + Lenovo N100

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Sun 22 Jul 2007 - 19:50:01 MET DST

Dnia 22.07.2007 CodeBoy <codeboy@poczta.onet.pl> napisał/a:

> pokopalem troche google i wychodzi ze oficjalnie nie dziala :(, szkoda

Mam Lenovo N100 ale z Debianem i miałem przez jakiś czas karte gsm SE.
Nie wiem czy to akurat była GC89 ale miała wifi i to wifi się gryzło z
tym wbudowanym (ten sam chipset ale coś się rózniły).
Efekt był taki że gdy miałem załadowany moduł do wifi, to włożenie
karty robiło kernel panic.
Gdy modułu od wifi nie było, karta bez problemu chodziła (jako gsm),
bo jest ona widoczna jako znajzwyklejszy port szeregowy na pcmcia.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***