Re: Centrino - core duo?

Autor: Maciek <kolul_at_o2.pl>
Data: Sun 22 Jul 2007 - 17:47:40 MET DST

Jetseti pisze:
> Czy ktos mi wytlumaczy czy lepiej kupic sprzet z centrino czy core duo?
> Juz zglupialem z tymi nowinkami technicznymi
> centrino
> core duo
> core 2 duo

Centrino - nazwa całej platformy (procesor+chipset+przyległości takie
jak np. karta sieciowa itp.). Było już kilka generacji tej platformy z
różnymi chipsetami i procesorami.

Core Duo - procesor dwurdzeniowy Intela
Core 2 Duo - także procesor dwurdzeniowy Intela

Obydwa w/w procesory mogą wchodzić w skład platformy Centrino.

A co do dalszych szczegółów - polecam archiwum grupy :)

--
Pozdrawiam
Maciek