Re: [PILNE] Nowa Plyta+cpu+ram+grafika brak startu :-/

Autor: nbjgfo nfjrejfg <callaa_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 22 Jul 2007 - 14:45:36 MET DST

> Prawdopodobnie jej nie ma
Racja. Nie ma jej. Zasilacz ma jakies 6 lat.

> zauważ na tabliczke zasilacza na linii +12V daje
> 6A (72Wat) co jest stanowczo za malo. Zalecane jest 2 linie 12V z 18A lub
> przynajmniej jedna z 28A dla nowszych konfiguracji w tym zasilaczu nie dośc
> że jest jedna linia 12V to jeszcze 6A, ta linia ledwo procesor zasili, nie
> mówiąc juz o podzespołach płyty głownej, dyskach, napędach optycznych.
Czyli musze kupic nowy zasilacz?

Cos takiego bedzie dobre:
http://www.litec-computer.de/PC-Komponenten/Netzteile/PC-Netzteile/Sharkoon-450Watt-Silentstorm-SHA450-8P-ATX20::10177.html
(mieszkam w Monachium)

Ale tym za slabym zasilaczem nie wyrzadzilem szkod mojemu kompowi?
Nie spalilem plyty czy procka?

topek - jak zawsze pozdrawiajacy