Re: Laptop - matryca: blyszczaca czy matowa?

Autor: Adaq <Adaq_TNIJ_at_op.pl>
Data: Sun 22 Jul 2007 - 13:31:20 MET DST

> jedyny minus błyszczącej to widzę taki że jest dokuczliwa podczas pracy na
> dworze, IMO jeżeli laptop miałby być w większości właśnie w takich
> warunkach wykorzystywany to góra jest matówka.
A mnie mówiono w sklepie przeciwnie, ze lustro wiekszy kontrast, wiec lepiej
wiadć w słońcu... A co gdy słońce sie odbija i w oczy?

Chce kupić laptopa i nie kupuje, bo nie znalazlem matowego. Dlaczego
producenci nie zostawili nam wyboru?? Czymś to pachnie... Wolę stracić
na kontrście, ale nie widzieć siebie lub innych, a tym bardziej lamp! Lustro
to koszmar w pracy z dokumentami, textem, pewnie jest dobre do filmów...