tuner tv brak dźwięku

Autor: Jan Kowalski <pajejek_at_poczta.fm>
Data: Sun 22 Jul 2007 - 12:23:52 MET DST

Witam!

Posiadam tuner tv philips avermedia tvphone98 opart na chipsecie Bt878. Po
pierwszej instalacji sprawował się dobrze i był z dźwiękiem. Niestety
musiałek zrobić fdisk przez paskudnego wirusa i po ponownej instalacji już
nie mam dźwięku. kombinowałem na różne sposoby: zmiana sterowników,
sterowniki zastępcze, program dscaler i jeszcze jakiś do obsługi tunerów i
nic. Dźwięku nie ma nawet po bezpośrednim podłączeniu do nich głośników.
Najważniejsze: tuner jest sprawny, ponieważ u mojego kolegi jest dźwięk. Co
tu robić? dzięki za pomoc