Gigabyte GA M55plus-S3G vs ASUS M2NPV-VM ktora lepsza?

Autor: ARQ <not.for.sp_at_m.com>
Data: Sun 22 Jul 2007 - 11:02:05 MET DST

Witam.

Mam proste pytanie: która płyta lepsza?
Gigabyte GA M55plus-S3G czy ASUS M2NPV-VM
i dlaczego?

Kryteria: stabilnosc, mozliwosci rozbudowy (w tym kompatybilnosc z roznym
sprzetem), cena.

Docelowo ma na tym chodzic :
cpu:Athlon 64 X2 4000+
ram:Kingston KVR800D2N5/1G
hdd:WD3200AAKS

W niedalekiej przyszlosci pojawia sie jakies dwie (moze trzy?) karty na PCI,
np tuner TV, dodatkowa sieciowka, dodatkowy 1GB ramu, dysk/dyski, normalna
karta grafiki. Dlatego plyta musi miec m.in.: zintegrowany dzwiek i grafike,
LAN, LPT, COM, 2xATA, i conajmniej: 4xSATA, 2xPCI. Nie musi miec natomiast:
SLI, DVI. Komputer ma sluzyc do wszystkiego: pracy, filmow, pisania, grania,
netu, itp. Jezeli jest na rynku jeszcze lepsza plyta niz w/w, to prosze o
namiary na nia i w miare sensowna argumentacje. Odpowiedzi w stylu "bo tak",
lub "bo sam mam taka" nie interesuja mnie.

ps. czy jest w necie jakis niezalezny od
producentow/dystrybutorow/sprzedawcow serwis gdzie moglbym zapoznac sie z
jakimis testami/porownaniami sprzetu komputerowego?

Pozdrawiam.

--
ARO