Re: Ktory laptop FS V3515 vs HP nx7300

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Sun 22 Jul 2007 - 08:25:39 MET DST

On 21 Lip, 20:12, "Joskir" <hempo...@gazeta.pl> wrote:
> Mam problem z wyborem laptopa.
>
> Mysle nad FUJITSU SIEMENS v3515 oraz HP nx7300
> Oba komputerki maja podobna konfiguracje glowna tj. core duo 1.73, 1 gb
> ramu, 120gb hdd, matryca 15.4, vista home.http://www.ceneo.pl/604185http://www.ceneo.pl/732225
>
> Oba komputerki kosztuja ok. 2800 pln
> Ktory lepszy? Ktory bedzie latwiej sprzedac np. za 2 lata.
> Bardzo podoba mi sie to, ze fujitsu daje az 24 mies. gwarancji a hp tylko 12
> mies.
>
> Poradzcie prosze.

Szlag... zapomialem skad pisze...

Tlumaczenie:
Pogielo was? Laptopa po gwaracji wybieraja ... Poza tym za jakosc
produktu sprzedawca i producent solidarnie odpowiadaja przez dwa lata
od zakupu, wiec w wiekszosci tzw. gwaracje sa chwytem marketingowym, a
do zawarcia umowy gwaracji w rzeczywistosci nigdy nie dochodzi.

Jak dla mnie nie ma roznicy jesli chodzi o jakosc, ale:
- HP ma firewire (zawsze niezawodne, a usb czasem szwankuje z
niektorymi urzadzeniami - bledy w przesyle danych)
- HP ma max 4 GB, a FS 2GB pamieci co moze byc i bedzie istotne
- HP pracuje na 667 a FS 533 MHz
 i tak dalej... Czytac kolego nie umiecie?? :)