Re: GeForce MX 440 i 1680 x 1050

Autor: geyb <geyb_at_gazeta.pl>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 20:16:33 MET DST

> Potrafi, dla tej karty max rozdziałka to 2048x1536 @ 75Hz.
> Dodasz sobie tą rządaną rozdziałkę w sterowniku i po sprawie.

Dzięki za szybką odpowiedź. Już się wystraszyłem, że oprócz monitora
będę musiał kupować nową kartę, a niestety każdy grosz się liczy. W
końcu to na tej grupie wszyscy zgodnie przekonywali mnie, żeby nie
kupować LCD-ka z matrycą TN, tylko dołożyć jeszcze trochę kasy na PVA,
S-PVA lym MVA. Może od razu spytam - jakie są różnice pomiędzy tymi
typami matryc? Na razie celuję w monitor na S-PVA.

g.