Re: Komputer dla kobiety :) - zestaw do oceny

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 15:40:05 MET DST

Aleksander pisze:
> Witam,
>
> proszę o opinie czy coś zmieniać. Komputer dla kobiety, do codziennego
> użytku, internet, komunikatory, office, czasem jakiś film, zero gier chybą,
> że pasjans.
> Kwota jaką można przeznaczyć na komputer to max. 3000 zł. Ale z drugiej
> strony czym mniej tym lepiej. Komputer bez żadnych fajerwerków i zbędnych
> bajerów.

Niech będzie, że jestem głupi ale po tym akapicie to ja bym kupił
używanego semprona 2200 - 2400, 1GB ramu (to i tak za dużo), grafikę za
30zł (jakiegoś GeForce'2 MX) twardy 80GB i reszta już wg. uznania,
kolorów ( różowych klawiatur nie widziałem ) Jaka będzie różnica
użytkowaniu dla kobiety??

Tomaszek