Re: Komputer dla kobiety :) - zestaw do oceny

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 15:21:56 MET DST

Użytkownik Michał napisał:

[cut]

> Ależ jak najbardziej 2GB się przyda, chociażby po to, żeby dużo
> programów mogło być równocześnie uruchomionych albo dla aero - tym
> bardziej, że RAM tani jest

Jasne, bedzie obrabiac bazy danych i rownoczesnie 1GB plik Corela. Zejdz
na ziemie. Ludzie obecnie pakuja ramu do kompa ile da rade. Po co? Jak
wiekszosc czasu sie tego nie uzyje albo w ogole. Rozumiem jak ktos gra
to i 4GB przyda sie, to samo bazy danych, java (sic!), obrobka plikow
graficznych. Co do dysku to 80GB ma wysoka cene za 1GB, najbardziej
optymalna wybor cena/ilosc to chyba 160GB ale nie wiem w tym wypadku po
co komu to.

ps. Z tym ramem to tak samo jak z laptopami, co to moda, zeby miec
laptopa na biurku?

--
Pozdrawiam,
Maciek