Wysyłka dysku do Segate

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 12:30:54 MET DST

Witam!

Czy ktoś już przerabiał wysyłanie dysku do Segate? Mam Maxtora 160GB
jeszcze na gwarancji. Jak się dowiedziałem, mam go wysłać na adres:

Order Number#: 1000234643
  UPS -SCS Warszawa
 UPS SCS (Polska) Sp. z o.o.
 ul. Szyszkowa 35/37
 Segment A4D
 Warszawa
 N.A, 02-285

Ten Order Number to jest RMA? W otrzymanym przeze mnie mailu nie ma
nawet słowa RMA.
Pisze tam jednak, że You must pay shipping charges when sending
packages to Seagate. Gdzie indziej znowu Paczkę wysyłamy dowolnym
spedytorem na koszt nadawcy do UPS SCS
(http://www.idealpc.com.pl/index.php?pid=fullnews&news_id=69)
Na tej samej stronie jest napisane jeszcze 2.1 Dysk (dyski) pakujemy
zgodnie z instrukcją SEAGATE i do środka wkładamy wydrukowany dokument
?Packing list?.
2.2 ?Return Label? przyklejamy na paczkę

Tego pierwszego dokumentu nie mam, drugi do chyba adres jest?

Na dodatek jeszcze mi napisali, że
4. A T1 document must accompany the shipment if applicable (notify your
agent).

A tak na poważnie teraz: mam po prostu wysłać dysk na koszt odbiorcy do
tego UPS -SCS podając RMA jako 1000234643 i reszta mnie nie interesuje?

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur