Re: Notebook - bateria >3 h

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 09:37:38 MET DST

PSYLO pisze:
> Chociażby wszystkie modele HP nx7300 z procesorem Core Duo, do
kupienia już nieco poniżej 3 tys. zł.

Np. http://www.apollo.pl/store/show_detail/b64:R0I4NTJFUw==/33349

Z tym tylko założeniem, że pracuje tam Windows XP. Jak wygląda czas
pracy na bateriach w przypadku Visty na dzień dzisiejszy - nie wiem.
Sprawdzałem na moim nx7400 (podobny laptop) na krótko po premierze Visty
to czas wynosił 2.5 godz. przy włączonym Aero Glass, jednak wtedy nie
było jeszcze kilku kluczowych poprawek do tego systemu, które ponoć
znacznie później wydłużyły czas pracy bateryjnej. Dodam tylko, że na
Windows XP przy zastosowaniach biurowych 4 godziny nie stanowią
większego problemu.

--
_PSYLO_ | GG:5563748
Maila podanego w nagłówku sprawdzam sporadycznie.