GG Email bramka bot

Autor: bizi <slupsk_at_gmail.com>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 08:56:51 MET DST

Pomozcie....googlowalem i nie moge znalezc

czy jest mozliwosc wysylanie email - i przez jakiegos bota
postawionego na GG??

chodzi mi o to ze mam eraGG i dosyc czesto rozmawiam na gg przez
telefon.....interesuje mnie mozliwosc wysylania jeszcze emaili

jakby to mialo dzialac ? podobnie jak istniejace boty na GG......

np:

wprowadzasz email, a potem wiadomosc a bot je przetwarza i wysyla.....

np

adam@wp.pl <tresc wiadomosci>

Czy istnieje cos takiego jesli tak prosze o adres strony gdzie o tym
poczytac ewentualnie gdzie znalezc juz gotowego bota....albo chociaz
nazwe projektu

Pozdrawiam i oczekuje na odp