Re: Co sie stalo z cenami laptopw

Autor: PG <pgkuc_at_op.pl>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 16:57:31 MET DST

Marcin "BUNIEK" napisał(a):

> To ma jakos wartosc Prawna :).

Ja powiem tak, rozumiem błędy. Nierozumiem i nieakceptuję zwyczajnego
olewactwa. Ot ch...j mam w regulaminie to się pobawimy cenami dzisiaj
rano, zobaczymy ilu frajerow kupi, albo zapisze sie do newslettera.

Ogólnie rozważam, możliwość wytoczenia przeciw nim mojego prawnika.

Nie dlatego ze nie sprzedali, nie dlatego ze nie dbaja o ceny, ale o to
ze nie odpisali, nie wytłumaczyli się, nie przeprosili.

PG