Re: [info] Dzi¶ urodziny firmy Intel - 39 lat ...

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 23:52:36 MET DST

W dniu 2007-07-19 21:55, PSYLO pisze:

> Tzn?

To była mordęga. Regularnie wieszał się na mojej ulubionej (i jedynej)
gierce, o pomniejszych zwiechach nie wspomnę. Robiłem z siebie głupka
dwukrotnie oddaj±c mobo (żaden badziew, co¶ od Asusa) i raz procka do
reklamacji. Po wymianie płyty i procka na Intela (pozostałe podzespoły
pozostały te same) wszystkie problemy momentalnie sie skończyły. Wtedy
mocno sobie postanowiłem - to pierwszy i ostatni AMD w moim życiu. Do
pracy też kupuje tylko Intele, dzięki czemu mam czas m.in. na czytanie
grup dyskusyjnych ;)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl