Re: Gdzie mozna poogladac drozsze monitory?

Autor: Sanctum Officium <brak_at_adresu.pl>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 21:52:32 MET DST

"Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> wrote in message
news:f7of1m$qng$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Jeśłi ładnie poprosisz i powiesz ze NA PEWNO kupisz jedne z nich (zapłać
> zaliczkę, czyli magiczny czyn powodujący ze obsługa staje się miła jak
> nigdy przedtem)

Mam wątpliwości, czy by sprowadzili 3, a nawet 2. Jeden za zaliczką owszem.
Wszyscy sprzedawcy, z którymi rozmawiałem, mówili, że droższe monitory są
tylko na zamówienie. Więc raczej jeden i to gdy będą mieli pewność, że
klient kupi.

Chciałbym zobaczyć z 5, a nawet 10 różnych droższych monitorów, ale to chyba
nierealne. Coś przeczuwam, że będę musiał kupić monitor w ciemno bazując na
opiniach z p.c.p. lub z forów.

MK