Asus F3M-AP051 - opinie

Autor: ledres <lost2malp_at_opkropka.pl>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 21:13:19 MET DST

Witam.
Mam zamiar kupic laptopa do 3000 PLN.
Ma sluzyc glownie do programowania, ogladania filmow i surfowania.
Zalezy mi tez na wyjsciu TV-OUT. Powinien miec co najmniej 15 cali, a
rozdzielczosc powinna byc wyzsza niz 1024x768 (lub analogicznej dla
widescreenow).
Jesli chodzi o marke, to polecono mi Asusa jako posiadajacego przyzwoity
stosunek jakosci do ceny.
Kiedy w wyszukiwarce Komputronika wpisalem to, co mnie interesuje
(dobry procesor, czyli Core 2 Duo albo Turion 64 x2, co najmniej giga
ramu + to co powyzej), to wyskoczyl mi model wymieniony w temacie:
http://www.komputronik.pl/Notebooki/Asus/seria_A6/U/K__AMD_Mobile/Asus_F3M_AP051/pelny,id,39026,s,1/

znalazlem go taniej tu:

http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/2526/

Bardzo prosze o opinie na temat tego modelu oraz ewentualne propozycje
innych modeli spelniajacych te warunki.

Z gory dziekuje za odpowiedzi.

pzdr. ledres