Gdzie mozna poogladac drozsze monitory?

Autor: Sanctum Officium <brak_at_adresu.pl>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 20:11:46 MET DST

Jak wcześniej pisałem, przymierzam się do kupna monitora do pracy z AutoCAD.
Wszedłem do kilku sklepów komputerowych, do Media Markt, ElectroWorld i do
marketów. Niestety wszędzie mają na wystawach tylko tanie monitory do 1200
zł. Wszystko na TN. Widziałem tylko jednego Samsunga na PVA (najtańszy model
na tej matrycy). Droższych nie ma nikt, bo to nie jest chodliwy towar i nie
opłaca się tego trzymać na stanie. W ciemno monitora nie kupię. W zwiazku z
tym pytanie. Gdzie Trójmieście można obejrzeć droższe monitory?

MK