śledź UB2.0 problem

Autor: <bahbah_at_o2.pl>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 13:22:18 MET DST

Witam

Chciałem do kilkuletniego komputera podłączyć śledzia USB2.0,
który był kupiony razem z płytą, ale do tej pory nie zamontowany.
Płyta ma 4 wyjścia USB1.1 działające - wbudowane 2 i na śledziu 2 .
Podłączyłem to usb2 - niemożliwe żebym się pomylił - zgodnie z
instrukcją
płyty. W biosie opcja włączenia wszystkich USB - bo i można USB1 albo
USB2 osobno - ustawiona. Chciałem sprawdzić czy działa - podłączyłem
pendrive Kingston i ... komputer natychmiast restartował
Sytem Xp Home - wcześniej nie pojawiła się żadna informacja o
wykryciu
nowego sprzętu.
I teraz nie wiem co jest nie tak. Spróbowałem jeszcze
odłączyć tego śledzia USB1 zostawiając tylko USB2, ale efekt ten sam.
Zmiany w biosie też nie pomagają. Czy coś z tym śledziem nie tak?
Leżał co prawda parę lat, ale w bezpiecznym miejscu, zafoliowany.
Płyta to MSI KT3 Ultra-ARU, chipset VIA Apollo KT333 i VT8233A.
Do tego są skaner i ploter, więc, cholera, na USB2 lepiej by
działało...