Dziwny problem z Asusem A7V600...

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 11:14:47 MET DST

Witajcie,

były sobie następujące kawałki sprzętu:

płyty główne Asus A7V600 i Epox 8RDA3i pro
oraz karty graficzne: Winfast GF4mx440 i Palit GF6800GS 128mb

Asus przez ponad rok działał w zestawie z Winfastem i nie było żadnych cudów.
Asus został przeznaczony do sprzedaży na alledrogo i dość szybko się sprzedał. Kupujący jednak odesłał mi sprzęt pisząc, że nie działa AGP i że chce kasę z powrotem, że niby próbował z różymi kartami graficznymi i cały czas nic. Dzisiaj ASUS do mnie wrócił, wziąłem się za jego testowanie... i tak:

Asus z Palitem działają bez problemu.
Epox z Winfastem działają bez problemu.
Epox z Palitem działają bez problemu.
Asus z Winfastem nie działają w ogóle... objawy są takie jakie opisał mi niedoszły kupujący (płyta udaje, że grafiki w ogóle nie ma).

Pomyślałem, że to może dlatego, że Palit jest AGPx8, a Winfast chyba x4, więc z zamontowanym Palitem przełączyłem w Asusie na AGPx4, jednak to nic nie zmieniło. Resetowanie BIOS'u też nie.

Co z tym fantem zrobić? Asus jest sprawny czy nie sprawny? A może to wina Winfasta? Napiszcie co o tym myślicie...

--
Brovar