Re: wysoko¶æ monitora LCD na VESA

Autor: piotr m <dopiotrka_at_SPAMgmail.com>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 10:13:04 MET DST

Lagoda pisze:

> Nigdy bym monitora nie montowa³ tak by nie da³o siê zmieniaæ wysoko¶ci.

Eee, ale za to lepiej przylega lcd do ¶ciany, a wieszak zawsze mo¿na
wymieniæ jak siê chce.

> A co do ergonomi, to mówi ona, ¿e górna
> krawêd¼ powinna byæ na wysoko¶ci oczu...

Zgadza sie ale jak pamiêtam ta zasada ergonomii dot monitorów CRT a to
ju¿ w ich wypadku wystêpuje inny k±t i odleg³o¶æ dolnej krawêdzi do
oczu. Tak¿e nie wiem czy nie nale¿a³oby tego lcd powiesiæ ciutek wy¿ej
aby ta dolna krawêd¼ nie by³a za nisko. Ale np wg mojej wygody lepiej
jak dolna krawêd¼ za nisko ni¿ górna za wysoko.

> Ale znam takich, co na tej
> wysoko¶ci maj± doln± i te¿ sa szczê¶liwi...

Tia, bo ponoæ szczê¶liwi czasu nie licz± a w tym wypadku bo nie widz±
ju¿ zegarka na rêku :)

--
pozdrawiam, piotr m