Re: W laptopie Intel GMA 950 czy GeForce Go 7300

Autor: piotr m <dopiotrka_at_SPAMgmail.com>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 09:59:14 MET DST

Agent pisze:

> GeForce Go 7300 ma własną pamięć 128 MB więc nie ciągnie z ramu. Ja
> sobie tak liczę ze jakbym miał dokupić te 128 MB RAM to kilkadziesiąt
> złotych by się wydało.

Piszesz, że w sensie lepiej kości ramu do systemu bo wyjdzie go więcej
za te 300zł

> No i nie wiem jak Aero w Viście chodzi na GMA950
> w porównaniu z GeForce Go 7300

Pytałem sie sprzedawców to mówia że z GeForsem czy bez to i tak kiszka i
tak jeżli chodzi o Areo, także na to w ogole nie patrze, bardziej miałem
na mysli wersje Basic.

Może ktoś jeszcze się wypowie czy te 300zł warto ładować w kartę? Dużo
nie dużo, ale biorąc pod uwagę koszt laptopa to już coś, tak sobie myślę
że to już lepiej za te pieniądze może hdd większy.

--
pozdrawiam, piotr m